4 OTÁZKY NA ČLENY CÍRKVE SJZ

„Najdeme-li pak učení, o kterém víme, že je správné, pak je nejvýše nutné odpoutat se od starého a chybného, aby jeho vliv pěstovaný a zesílený lidstvem dlouhou dobu, nám přes naše podvědomí nezkresloval vědomí.“

……………….

„Koukejte kolik je na světě sekt ve všech náboženstvích. Ať je to křesťanství nebo indické. Co se v těch sektách v Indii děje? Jakým naivnostem se tam věří? Můžeme se potom divit, že velmi vyspělý člověk bude materialista?“

……………….

Já sám nemám rád víru, já mám rád vědění, víra je málo, věřit mohu čemukoliv, ale tím neobjevuji tu velkou životní zákonitost, nepoznávám to, jak to vlastně je.“

……………….

„Nikdy nevěřte a to ani mně. Vše kriticky promýšlejte, hledejte rovnováhu“

……………….

„Duchovní služba a léčení má být vždy zdarma.“

JOSEF ZEZULKA

o.

4 OTÁZKY NA VĚŘÍCÍ CÍRKVE SJZ

1) Vážení věřící, opravdu se domníváte, že by Josef Zezulka nazval duchovní společenství po sobě samém a že by své vědění vložil do církevní struktury, kde se z principu i staletých deformací, vlivů a návyků prvořadě věří?
Alternativní možnosti (lze upravit, doplnit, změnit)…
a) Josef Zezulka měl prvořadě rád víru a žádal, abychom mu nekriticky věřili, proto by svoji nauku vložil do deformované struktury církve a pojmenoval by duchovní společenství sám po sobě, protože cílem jeho mise bylo stát se na dalších dva tisíce let církevní modlou a odvádět tak hledající od Celku i samostatnosti.
b) Josef Zezulka by společenství po sobě nikdy nepojmenoval, protože mu nešlo o jeho osobu, ale o to, aby každý našel hluboké vědění (samostatnost a svobodu) ve svém nitru, které jediné nás může dovést k Jednotě, daleko od prvořadé víry a církevních deformací či nerovnovážné struktury.
c) Nepřemýšlel jsem o tom, protože je pohodlnější nechat se vést druhými a být součástí nekritického stáda církve SJZ.
 
2) Opravdu věříte, že by Josef Zezulka své žáky vedl do Indie, kde by je mimo jiné přiměl platit nemalé finanční sumy za deformované obřady zaručující „vyčištění karmy či přivolání blahobytu a lásky“?
a) Josef Zezulka by stejně jako T. Pfeiffer vedl své následovníky k placení za vyčištění karmy a rozevírání se indickým deformacím, protože placením za vyčištění karmy a propadáním nerovnováze a deformacím starobylých kultur šíříme rovnováhu a ctíme původní čistý zdroj. 
b) Josef Zezulka vždy důrazně upozorňoval, aby duchovní služba a pomoc byla zdarma a na nutnost oddělit se a distancovat od jiných směrů a vlivů, aby nám skrze podvědomí nedeformovali vědomí, proto by hledající do Indie jistě nikdy nevedl, neplatil by za vyčištění karmy a nerozevíral by se deformacím a nerovnováhy náboženství, které již dávno ztratilo původní rovnováhu a čistotu zdroje.
c) Nepřemýšlel jsem o tom, protože je pohodlnější nechat se vést druhými a být součástí nekritického stáda co jako vojáci plní i chybný rozkaz a neupozorní mistra na chybu v něčem zásadním i kdyby měli pravdu.
 
3) Je v církvi SJZ snad někdo, kdo věří tomu, že by Zezulka vedl hledající k rozevírání se, následování a pokračování v církevních či indických deformacích i vlivech (strukturách) a pojmenoval toto šílenství šířením rovnováhy a ctěním starobylého vědění či původních kultur?
a) V církvi SJZ všichni věří (jinak by nebyli členové církve), že by Josef Zezulka vložil svoji nauku a filosofii hledající rovnováhu do nerovnovážné struktury církve, platil by za vyčištění karmy, vedl by hledající k nekritickému rozevírání se deformovaným naukám a vše by pojmenoval jako „ctění starobylých kultur a šíření rovnováhy“
b) V církvi SJZ věřící bezmezně uvěřili, že placením za vyčištění karmy a rozevíráním se deformací ctíme starobylé kultury a šíříme rovnováhu a protože při šíření „dobra“ mnozí utratili všechny svoje úspory a cítili se konečně povýšeně, nikdy si z principu nepřiznají, že propadli sebe-iluzi a svým konáním zcela zásadně pochybili a zamlžili i ohrozili čistotu nauky pro další generace. 
c) Nepřemýšlel jsem o tom, protože je pohodlnější nechat se vést druhými a být součástí stáda „vojáků a ovcí“ co plní i chybný rozkaz a nikdy neupozorní mistra na chybu v něčem zásadním.
 
4) Uvědomujete si, že každý z vás svým členstvím v sektě SJZ podporujete církevní deformace, indické nerovnovážné entity i vlivy (které na sebe sekta navázala) a deformujete, zamlžujete i znemožňujete tak čisté předání Zezulkovi filosofie dalším generacím? 
a) Nepřemýšlel jsem o tom, protože je pohodlnější nechat se vést druhými a být součástí stáda vojáků a ovcí co nemusí samostatně a kriticky myslet.
b) Nezajímají mne budoucí generace, zajímá mne můj osobní vývoj, možnost se nechat léčit a pohodlná víra církevní struktury SJZ, kde nemusím sám kriticky přemýšlet natož si dělat nepříjemnosti s hledáním a žitím pravdy (rovnováhy).
c) Nepřemýšlel jsem o tom, protože je pohodlnější nechat se vést druhými a být součástí tupého a nekritického stáda, které vede „pověřený“ pasáček co o sobě prohlašuje, že je mistr s tisíciletou zkušeností a každý kdo by kriticky smýšlel o jeho slovech a činech je dle jeho slov černý jako bota bez známky duchovního světla.
 
Velmi bych ocenil, a žádám i vyzývám tímto členy církve SJZ, aby mi (pokud najdou odvahu a sílu samostatně přemýšlet) napsali na shora uvedené čtyři otázky jejich odpovědi, které následně i rád zveřejním.

Předem děkuji za vaše odpovědi, čas a myšlenky.

 
Pro úplnost a pochopení některých závěrů a tvrzení dodávám vyjádření nejužšího člena církve SJZ a dlouholetého žáka T. Pfeiffera, který svými slovy popsal podstatu církve SJZ, cituji:
„Tedy když si žák vybere svého učitele, měl by mu do určité míry důvěřovat, i když by někdy byly jeho pokyny chybné, podobně jako i voják plní rozkaz, i když může být nesprávný. Je tedy z duchovního pohledu velmi na pováženou upozornit učitele na chybu v něčem zásadním, i když by měl žák pravdu.“
„Princip udržení jednoty funguje i v mnoha jiných oblastech života, např. to stádo těch ovcí má svůj smysl, protože více chrání stádo před dravci… Jakmile se nějaká ovečka oddělí od stáda, je snadněji napadnutelná.“
(dlouholetý žák T. Pfeiffera a člen nejužšího vedení církve SJZ).
 

 

VÝZVA ČLENŮM CÍRKVE SJZ

 
„Víte, že jsem vám říkával: Mějte svoji kritičnost! Rozlišujte, uvažujte! Není všechno tak, jak se to lidstvu předkládá. Myslím to v těch duchovních věcech. Je tady hodně naivity, hodně překrouceného a není to vinou těch, kteří to přinesli.
Je to vinou roznašečů a příjemců.
Záleží na tom, aby se každý snažil mít soudnost.“

…………………

„Na duchovní cestě musíme mít sebekritiku a kritičnost vůbec. Musíme vědět, že všechno je tak, jak to je, a musíme počítat i s lidskou vlastností, kde jeden chce být zajímavý, jeden chce kořistit z něčeho, jeden chce být povýšen.

To jsou lidské vlastnosti. Naučme se je hodnotit.“ 

…………………

„Ti, kteří jsou během života kolem něho (přinašeče) a kteří mají z jeho poučování dělat nauku, ti se také vždy neosvědčí.
Obyčejně pak sklouznou zpět do dřívějších vlivů, kde se přece jen cítí pohodlněji.“

JOSEF ZEZULKA

 
Josef Zezulka nás vyzývá ke kritičnosti, rozlišování či schopnosti hodnotit a důrazně upozorňuje na fakt, že důvodem proč se překroutí myšlenky přinašečů jsou jak pověření, tak i příjemci (věřící, hledající atd.). Aby nedocházelo k překrucování a zamlžování myšlenek přinašečů, je nezbytné, aby se každý snažil mít soudnost a aby každý vždy hledal, mluvil a žil (chránil) pravdu (rovnováhu) dle svých maximálních možností a schopností.
A proto  i já vyzývám hledající, věřící a všechny co čerpají z myšlenek a odkazu Josefa Zezulky, aby převzali odpovědnost za jeho odkaz i myšlenky a s ohledem na další generace je chránili a předali v čistotě a rovnováze. Každý soudný člověk se špetkou kritičnosti přece musí vědět, že by Josef Zezulka nikdy nechtěl, aby po něm byla pojmenována jakákoli organizace (společenství atd.), natož církev, kde je prvořadou náplní víra. Je zcela nepředstavitelné a naprosto nemožné, aby Josef Zezulka vedl své pokračovatele k placení za vyčištění karmy či k rozevírání se indickým deformacím a nerovnováze v iluzi, že tak ctím starobylé kultury nebo dokonce šířím rovnováhu. Před sklouznutím Tomáše Pfeiffera zpět do dřívějších vlivů (církevní deformované struktuře a indickým deformacím), kde se přece jen cítí pohodlněji Zezulka varoval a očekával jej, je tedy na společenství, aby toto sklouznutí vyrovnali a svojí účastí nepodporovali.
Vážení členové církve SJZ, již jen svým členstvím v nerovnovážné struktuře církve jdete proti samé podstatě filosofie bytí (rovnováze). Z osoby přinašeče jste udělali modlu v názvu církve, kterou jste navíc provázali s indickými deformacemi a vlivy. Církev SJZ i nekritičtí a pohodlní členové jsou přesným opakem podstaty filosofie bytí i mise Josefa Zezulky. Nesete plnou odpovědnost a za pokroucení myšlenek J. Zezulky a ohrožujete tak rovnovážný vývoj budoucích generací. Napravte své pochybení!

A-Ž Společenství Života