„Najdeme-li pak učení, o kterém víme, že je správné, pak je nejvýše nutné odpoutat se od starého a chybného, aby jeho vliv pěstovaný a zesílený lidstvem dlouhou dobu, nám přes naše podvědomí nezkresloval vědomí.“
……………….
„Koukejte kolik je na světě sekt ve všech náboženstvích. Ať je to křesťanství nebo indické. Co se v těch sektách v Indii děje? Jakým naivnostem se tam věří? Můžeme se potom divit, že velmi vyspělý člověk bude materialista?“
……………….
Já sám nemám rád víru, já mám rád vědění, víra je málo, věřit mohu čemukoliv, ale tím neobjevuji tu velkou životní zákonitost, nepoznávám to, jak to vlastně je.“
……………….
„Nikdy nevěřte a to ani mně. Vše kriticky promýšlejte, hledejte rovnováhu“
……………….
„Duchovní služba a léčení má být vždy zdarma.“
JOSEF ZEZULKA
o.
4 OTÁZKY NA VĚŘÍCÍ CÍRKVE SJZ
1) Vážení věřící, opravdu se domníváte, že by Josef Zezulka nazval duchovní společenství po sobě samém a že by své vědění vložil do církevní struktury, kde se z principu i staletých deformací, vlivů a návyků prvořadě věří?
2) Opravdu věříte, že by Josef Zezulka své žáky vedl do Indie, kde by je mimo jiné přiměl platit nemalé finanční sumy za deformované obřady zaručující „vyčištění karmy či přivolání blahobytu a lásky“?
3) Je v církvi SJZ snad někdo, kdo věří tomu, že by Zezulka vedl hledající k rozevírání se, následování a pokračování v církevních či indických deformacích i vlivech (strukturách) a pojmenoval toto šílenství šířením rovnováhy a ctěním starobylého vědění či původních kultur?
4) Uvědomujete si, že každý z vás svým členstvím v sektě SJZ podporujete církevní deformace, indické nerovnovážné entity i vlivy (které na sebe sekta navázala) a deformujete, zamlžujete i znemožňujete tak čisté předání Zezulkovi filosofie dalším generacím?
Velmi bych ocenil, a žádám i vyzývám tímto členy církve SJZ, aby mi (pokud najdou odvahu a sílu samostatně přemýšlet) napsali na shora uvedené čtyři otázky jejich odpovědi, které následně i rád zveřejním.
Předem děkuji za vaše odpovědi, čas a myšlenky.
„Tedy když si žák vybere svého učitele, měl by mu do určité míry důvěřovat, i když by někdy byly jeho pokyny chybné, podobně jako i voják plní rozkaz, i když může být nesprávný. Je tedy z duchovního pohledu velmi na pováženou upozornit učitele na chybu v něčem zásadním, i když by měl žák pravdu.“
„Princip udržení jednoty funguje i v mnoha jiných oblastech života, např. to stádo těch ovcí má svůj smysl, protože více chrání stádo před dravci… Jakmile se nějaká ovečka oddělí od stáda, je snadněji napadnutelná.“
(dlouholetý žák T. Pfeiffera a člen nejužšího vedení církve SJZ).
VÝZVA ČLENŮM CÍRKVE SJZ
Je to vinou roznašečů a příjemců.
Záleží na tom, aby se každý snažil mít soudnost.“
…………………
„Na duchovní cestě musíme mít sebekritiku a kritičnost vůbec. Musíme vědět, že všechno je tak, jak to je, a musíme počítat i s lidskou vlastností, kde jeden chce být zajímavý, jeden chce kořistit z něčeho, jeden chce být povýšen.
To jsou lidské vlastnosti. Naučme se je hodnotit.“
…………………
„Ti, kteří jsou během života kolem něho (přinašeče) a kteří mají z jeho poučování dělat nauku, ti se také vždy neosvědčí.
Obyčejně pak sklouznou zpět do dřívějších vlivů, kde se přece jen cítí pohodlněji.“
JOSEF ZEZULKA
Josef Zezulka nás vyzývá ke kritičnosti, rozlišování či schopnosti hodnotit a důrazně upozorňuje na fakt, že důvodem proč se překroutí myšlenky přinašečů jsou jak pověření, tak i příjemci (věřící, hledající atd.). Aby nedocházelo k překrucování a zamlžování myšlenek přinašečů, je nezbytné, aby se každý snažil mít soudnost a aby každý vždy hledal, mluvil a žil (chránil) pravdu (rovnováhu) dle svých maximálních možností a schopností.
A proto i já vyzývám hledající, věřící a všechny co čerpají z myšlenek a odkazu Josefa Zezulky, aby převzali odpovědnost za jeho odkaz i myšlenky a s ohledem na další generace je chránili a předali v čistotě a rovnováze. Každý soudný člověk se špetkou kritičnosti přece musí vědět, že by Josef Zezulka nikdy nechtěl, aby po něm byla pojmenována jakákoli organizace (společenství atd.), natož církev, kde je prvořadou náplní víra. Je zcela nepředstavitelné a naprosto nemožné, aby Josef Zezulka vedl své pokračovatele k placení za vyčištění karmy či k rozevírání se indickým deformacím a nerovnováze v iluzi, že tak ctím starobylé kultury nebo dokonce šířím rovnováhu. Před sklouznutím Tomáše Pfeiffera zpět do dřívějších vlivů (církevní deformované struktuře a indickým deformacím), kde se přece jen cítí pohodlněji Zezulka varoval a očekával jej, je tedy na společenství, aby toto sklouznutí vyrovnali a svojí účastí nepodporovali.
Vážení členové církve SJZ, již jen svým členstvím v nerovnovážné struktuře církve jdete proti samé podstatě filosofie bytí (rovnováze). Z osoby přinašeče jste udělali modlu v názvu církve, kterou jste navíc provázali s indickými deformacemi a vlivy. Církev SJZ i nekritičtí a pohodlní členové jsou přesným opakem podstaty filosofie bytí i mise Josefa Zezulky. Nesete plnou odpovědnost a za pokroucení myšlenek J. Zezulky a ohrožujete tak rovnovážný vývoj budoucích generací. Napravte své pochybení!
A-Ž Společenství Života