Níže tímto zveřejňuji otázky (emailovou korespondenci) určenou církvi SJZ, Ivance Zezulkové a dalším. Tyto budou tvořit podklady pro žádost na zrušení církve SJZ, která dle mého nesplňuje základní právní rámec ČR a zcela se odklonila od filosofie Bytí (ke které se ve svoji zakládající listině hlásí).
Níže uvádím čtyři emaily z období mezi 9-12.9. 2025
NECHŤ SI KAŽDÝ UČINÍ SVŮJ NÁZOR.
V úctě k hledání pravdy (rovnováhy) A. Ždímal
Společenství Života
Shrnutí konání církve SJZ
(12.9.2025)
Vážení,
dovolím si níže shrnout již mnou nedávno zaslané informace (názory, myšlenky a zkušenosti) a žádám tímto o Vaše konečné vyjádření či doplnění.
- – Od roku 1994 do roku 2014 existovalo společenství (DUB), které bylo bez jakýchkoli světských struktur (a tak bylo i vždy proklamováno a pojmenováváno vedením), neotevíralo se jiným (deformovaným) vlivům či kulturám a ve své podstatě ctilo podstatu filosofie Bytí.
- – V roce 2014 společenství začalo jezdit (organizovaně ve velkém počtu) do Indie. Účastníci jako by se „pomátli“ a zcela v rozporu s filosofií Bytí (nutnosti nezpoplatněného duchovního obřadu a pomoci) platili nemalé finanční částky za obřady (mimo jiné za vyčištění karmy) a přestali ctít nutnost vlivové čistoty (dle filosofie Bytí). Tedy například nutnosti odpoutat a oddělit se od jiných směrů a jejich vlivů.
- – Ve stejném roce (2014) byla překotně a bez jakýchkoli předchozích upozornění či diskuse a vysvětlení založena církev SJZ, která je zcela v rozporu s předchozími proklamacemi o „duchovním sdružení bez lidských struktur“. Členové byli zmanipulováni k údajné „okamžité nutnosti ochrany původního společenství“, avšak nikdo z běžných členů nevěděl důvod založení církve, natož obsah žádosti a formuláře, který podepsal. Ve skutečnosti však nejužší vedení společenství plánovalo založit církev deset let před překotným založením v roce 2014 (tedy cca od roku 2004). Náhlá nutnost byla jen alibi pro dlouhodobý plán a záměr vedení.
- – Práce mnohých, kteří vybudovali (dary či vlastní prací) původní sdružení a duchovní centrum, byla automaticky (a bez jejich souhlasu či možnosti diskuse) vložena a fakticky zneužita církví SJZ, která vznikla hrubou manipulací a lží. Tomáš Pfeiffer si byl velmi vědom toho, že mnozí budou mít se založením církve problém, ale i přesto dál (po deset let před plánovaným založením) používal jejich energii (práci a dary). Pokud by záměr sdělil, každý by si mohl sám rozmyslet, zda-li chce či nechce po dobu těchto deseti let dál podporovat sdružení, které by se mělo překlopit v církev SJZ. To se však nestalo.
- – Ti co se na důvod překotného založení církev následně logicky a detailně vyptávali na náhlé založení církve, byli bez odpovědi vyhozeni z veřejné přednášky, byla jim odebrána legitimace a následně byli pomlouváni bez možnosti obrany, diskuse či vysvětlení. Otázky, které měly být automaticky (pokud by společenství bylo rovnovážné a vycházelo by z filosofie Bytí) odpovězeny před samotným založením nové církve SJZ (změnou struktury, názvu a směřování původního společenství) nebyly dodnes zodpovězeny. Energie (práce a dary) mnohých co se založením církve nesouhlasili dodnes církev SJZ (zcela v rozporu s jejich vůlí) používá.
- – Pokud někdo chtěl celé manipulativní založení církve SJZ a následné hrubé umlčování či zneužití vlastní práce a darů (které byly určeny původnímu sdružení, ale bez souhlasu používány církví SJZ) probrat s ostatními členy a známými z původního společenství, byl vedením církve fanaticky a systematicky pomlouván, očerňován a v mém případě dehonestující i základní lidské práva a svobody omezující (právně podmiňující) „výzvou“ očerněn.
- – Dne 30.3.2019 byla konána cílená dehonestační kampaň a to jak na hoře Říp (Den otevřeného nebe – Říp – BCSP – Praha, 30.3.2019), tak následně v Praze centru BCSP (Den otevřeného nebe – Říp, 30.3.2019). Na hoře Říp Tomáš Pfeiffer sám sebe veřejně a obřadně (po vzoru indických „guru“) pasoval na „duchovního mistra s vnitřní tisíciletou zkušeností“. Dále Tomáš Pfeiffer opakovaně prohlašuje, že „má právo na vše co udělá, protože byl pověřen a ten kdo se mu postaví je černý jako bota bez známky duchovního světla“. Ač je zatím mluveno bez přímého pojmenování a uvedení konkrétních jmen, je (i vzhledem k tomu co se následně bude dít v Praze v centru BCSP) patrné, že slova o „černém a fanatických psychopatech“ jsou určená moji osobě.
- Tento fakt je potvrzen v následném programu ve stejný den v centru BCSP, kde je již zcela neskrytě dehonestační a manipulativní „výzva“ určena a směřována na moji osobu. Ač je „výzva“ údajně vedena proti mým myšlenkám a informacím uvedeným na internetu, ani jedna moje myšlenka (konkrétní informace či odkaz) není uvedena a ti co výzvu podepsali tak nemohli vědět, proti čemu se svým podpisem ohrazují. Výzva je vedena nikoli proti informacím, ale proti moji osobě a má za cíl pošpinit dobré jméno a zamezit a omezit mi základní lidské práva a svobody.
- – Výzvu zaštiťuje mimo jiné i Ivanka Zezulková, která se na informacích na internetu (mém webu proti kterému byla výzva konána) též podílela a zaštiťuje tak výzvu sama proti sobě. Navíc jak mi (doložitelně) psala v emailové komunikaci, výzvu nečetla, nepodepsala a dozvěděla se o ní těsně před zveřejněním. O další účastnici“ záštity paní Měšťákové mám stejné pochyby jako u Ivanky Zezulkové, jen stěží by paní Měšťáková mohla znát moje myšlenky a příběh (vzhledem k jejímu věku a nemožnosti „práce“ s internetem). Nabízí se otázka, kdo výzvu sepsal a vymyslel. Kdo do záštity uvedl Ivanku a paní Měšťákovou. Nabízí se i logická otázka, jestli tyto praktika a cílené snahy o pošpinění dobrého jména a osoby nejsou zcela v rozporu se zákony ČR a duchovní praxí obecně (mravností a slušností). Jisté je, že žádný opravdový (rovnovážný) pokračovatel filosofie Bytí by nikdy takovou, základní lidské práva a svobody porušující „výzvu“ nepodepsal, natož že by ji vymyslel, či dokonce uskutečnil.
- – Církev SJZ na moje opakované žádosti (adresované jak církvi, tak i těm co štvavou a demagogickou „výzvu“ zaštiťovali) neodpovídá a nereaguje. Žádal jsem o vysvětlení a popsání k jakým konkrétním „myšlenkám, informacím a konání“ byla „výzva církve SJZ“ konána a směřována. Žádal jsem církev SJZ o diskusi, vysvětlení a nápravu (omluvu), ale marně.
- – Církev SJZ až do dnešního dne zneužívá darů a práce těch, kteří se založením církve SJZ nesouhlasili, ale budovali původní centrum, které si církev přivlastnila. Navíc je budova psaná na fyzickou osobu (Tomáše Pfeiffera), což je zcela v rozporu se v všemi proklamacemi a podstatou darů.
- – Demagogická a práva i svobodu porušující výzva je dodnes zveřejněna na veřejně dostupných stránkách církve SJZ (BIOVID TV). Na otázky mi nebylo odpovězeno, moje jméno je nadále pošpiňováno, stejně tak jako moje práce a finanční dary, které nebyly určeny pro „prvořadou víru církve“ natož pro indické prodejce odpustků (draze zpoplatněné „čištění karmy“).
- – Církev SJZ se zcela odklonila od původní čistoty a rovnováhy filosofie Bytí. Filosofie Bytí vede k rovnováze, kritickému myšlení a zpochybňování. Církev SJZ vede k prvořadé víře, nekritickému následování pověření a pověřeného, kde každý kdo by si dovolil samostatně a kriticky smýšlet (např. o krocích a jednání pověřeného) bude církví umlčen („třeba „výzvou“) a pošpiňován bez uvedení konkrétních důvodů a příčin. Výsledkem učení u Tomáše Pfeiffera je žák, který se domnívá, že má být jako voják a plnit i chybný rozkaz. Pro věřícího církve SJZ je z duchovního hlediska na pováženu upozornit mistra na chybu v něčem zásadním, a to i kdyby měl věřící pravdu.
- – Církev SJZ se vykrystalizovala v autoritářskou sektu „pověřeného“ (kult osobnosti), kde je podprahově nutné následovat Guru – samozvaného „duchovního mistra s tisíciletou vnitřní zkušeností, který dle vlastního vyjádření má právo na vše co udělá, protože k tomu byl (dle vlastní iluze) pověřen“. Každý, kdo by začal samostatně a kriticky smýšlet, bude „mistrem“ a jeho sektou pojmenován za „černého jako bota bez známky duchovního světla“. Proti „hříšníkovi“ co by si dovolil samostatně myslet církev zosnuje obřadní veřejnou dehonestační „výzvu“, která bude údajně konána proti jeho myšlenkám a informacím, avšak aniž by alespoň jedna informace (myšlenka. odkaz..) byla uvedena. Takovou „výzvu“ budou zaštiťovat nejbližší Josefa Zezulky, kteří výzvu nečetli, nepodepsali ji a dozvěděli se o ní těsně před obřadním zveřejněním. V sektě SJZ nikomu nevadí, že ten co výzvu zaštiťuje je zároveň i tím, kdo se spolupodílel na myšlenkách a informacích, proti kterým je štvavá a demagogická výzva konána.
- – Do očí bijící nesmyslná a demagogická výzva však věřícím nevadí, protože jsou jako „vojáci co plní i chybný rozkaz a je pro ně z duchovního hlediska na pováženou upozornit mistra na zásadní chybu“. Věřící tak jako stádo ovcí „výzvu“ poslušně podepíší. Jistě se není čemu divit, protože stejně tak na „rozkaz“ podepsali (aniž by věděli co podepisují) i žádost o založení církve nebo zcela v rozporu s filosofií Bytí platili nemalé finanční částky třeba za „vyčištění karmy“.
- – Jestli shora uvedené není tím, co by se klidně dalo popsat jako „poslušné stádo ovcí“ či „vojáci co plní i chybný rozkaz“, pak už si nedovedu představit, co jiného bychom takto mohli pojmenovat(?)
- – Církev SJZ se po více jak deseti letech svého fungování zcela odklonila od podstaty filosofie Bytí. Josef Zezulka vždy žádal, abychom mu nikdy nevěřili a vše kriticky promýšleli. Avšak těžko nevěřit v organizaci, jejíž podstatou je prvořadá víra. Vzhledem ke shora uvedenému se jistě nadá takové společenství pojmenovat po Josefu Zezulkovi (či jej spojovat s filosofií Bytí) a logicky smýšlejícího člověka musí napadnout myšlenka, že by se taková církev spíše měla pojmenovat po svém zakladateli. Tedy církev – Společenství Tomáše Pfeiffera.
Otázky k porušování základních lidských práv a svobod – manipulativní založení církve SJZ
(10.9.2025)
„Když se zakládala církev Společenství Josefa Zezulky, vnímal sem to především jako ochranu možnosti biotronického léčení. Nyní se mi zdá, že jest zastřešujícím „orgánem“ pro všechny aktivity a to i pro DUB. Obracím se tedy na Vás s otázkami týkajícími se nejasností, které mi vyvstávají:
1) V úvodním odstavci (zakládající listiny společenství) se píše:
„POSLÁNÍ SPOLEČNOSTI A ZÁKLADNÍ ČLÁNKY JEJÍ VÍRY“ Není mi jasné, proč v tomto hlavním a úvodním nadpisu je pouze víra? Není to jednostranné? Není víra pouze jeden pól? Proč by tam nemohlo být víra a vědění?
2) Kladu si otázku, zdali by si přál pan Zezulka, aby církev nesla jeho jméno? Můj osobní pocit je, že to může vést ke zbožňování osoby – prostě by to mohlo být příčinou dělení se na „Ježíšovy… Mojžíšovy… Zezulkovy“ … a za dalších 2000 let zase jiné osoby. Proč tedy název nese jméno osoby a nikoliv myšlenku filosofie bytí? Vždyť v mnoha textech i sám Zezulka zmiňuje, že nejde o něj, ale o tu společnou myšlenku?
Zezulka vždy říkal: „nevěřte ani mně“… (kriticky myslete a snažte se pochopit v rovnováze)! Tedy proč byla vložena filosofie J.Z. do církevní struktury, jejíž podstatou je velmi prvořadě věřit či obecně věřit? (tedy velmi prvořadě jeden pól)?“
Odpovědi, které jsem dostal, mne upřímně šokovaly, a tak jsem hned další možnou přednášku dne 18.10.2015 v Brně (odkud pocházím) podal další doplňující otázky.
„Na přednášce (2.10.2015 – viz archiv BIOVID) jste mluvil o tom, že církve jsou velmi prvořadě o víře, resp. o víře obecně… a nejinak je tomu i u nás.
Zezulka vždy říkal: „Nevěřte nikomu ani mně..(kriticky myslete a snažte se pochopit v rovnováze)!
Tedy proč byla vložena filosofie J.Z. do církevní struktury, jejíž podstatou je velmi prvořadě věřit či obecně věřit? (tedy velmi prvořadě jeden pól).
Děkuji A.Ž. (Alexandr Ždímal)“
Po této otázce jsem byl okamžitě a veřejně (bez odpovědi či možnosti diskuse a reakce) vyhozen, byla mi přede všemi odebrána legitimace pro vstup na 1. stupeň a následně (jak jsem se dozvěděl od známých členů) jsem byl po vyhození zbytek přednášky pomlouván a dehonestován.
Takové konání z dnešního nadhledu považuji za porušování základních práv a svobod a jako cílenou snahu o pošpiňování mého dobrého jména.
Vždyť přece tyto shora uvedené otázky měly být automaticky odpovězeny a projednány před samotným založením církve. Ve vyváženém a pravdu hledajícím společenství by se vůbec nemohlo stát, aby byla založena organizace (přesněji zásadně změněna forma, název a struktura původního společenství), aniž by tyto otázky byly vyjasněny a komunikovány se členy původního společenství, kteří jej budovali a svými prostředky a pomocí dlouhodobě podporovali.
Vše je o to horší, že záměr založit církev (jak jsem následně zjistil) vznikl již deset let před samotným překotným založením a „náhlá potřeba“ byla jen vědomými „alibi“, aby vše proběhlo hladce a bez komplikací, které si Tomáš Pfeiffer velmi dobře uvědomoval. Velmi dobře věděl, že mnozí z původního společenství budou mít problém s „církví“, která je opakem filosofie Bytí (filosofie Bytí vyžaduje kritičnost a rovnováhu, církve vyžadují víru a následování). Tomáš Pfeiffer a nejužší vedení konalo tak, že již deset let před založením církve vědomě zneužívali práci a podporu těch, kteří (pokud by o záměru založit církev) takové společenství a záměr z principu nikdy nepodporovali.
Tomáš Pfeiffer a nejužší vedení církve SJZ deset let vědomě zneužívali jejich energii, práci a finanční prostředky.
Církev SJZ, která již dnes koná v naprostém rozporu s filosofii Bytí, tak dodnes zneužívá energii, práci a dary těch, kteří podporovali původní společenství a kteří nikdy nesouhlasili se založením církve SJZ. Ač jsem se na tento fakt opakovaně snažil vedení a i zbylé členy církve SJZ upozornit, nebylo mi odpovězeno, ba co víc, církev SJZ mne začala veřejně dehonestovat a pomlouvat. Mnozí členové původního společenství (DUB) odešli a nebo byli „odejiti“ a zbyli tak především „poslušní věřící“.
Platby za vyčištění karmy, čtení palmových listů a vlastnictví nemovitosti BCSP
(9.9.2025)
v rámci nezbytných právních kroků bych Vás tímto chtěl požádat o sdělení a upřesnění následujících informací.
Ivanka Zezulková – Záštita výzvy SJZ ze dne 30.3.2019
(9.9.2025)
Vážení,
velmi nerad bych se dopouštěl nesprávných závěrů či nepodložených domněnek, a tak Vás tímto zdvořile žádám o Vaše stanovisko v rámci „záštity výzvy“ Ivanky Zezulkové ze dne 30.3.2019.
Zdravím Ivana“.
Celá záležitost „záštity“ Ivanky Zezulkové nutně vede k mnoho otázkám a to i proto, protože Ivanka Zezulková se spolupodílela na informacích dostupných na veřejně dostupné počítačové síti, proti kterým byla výzva konána a které dle výzvy nemají se skutečným odkazem Božího přinašeče nic společného.
Logicky se nabízejí tyto otázky, ke kterým bych tímto požádal o Vaše odpovědi:
Jak může Ivanka Zezulková zaštiťovat výzvu sama proti sobě (proti informacím na veřejně dostupné počítačové síti, na kterých se sama podílela)?
Proč je Ivanka uvedena jako osoba zaštiťující výzvu, když jak píše, ji ani nečetla, nepodepsala a dozvěděla se o ní těsně před zveřejněním?
Kdo do výzvy uvedl jméno Ivanky Zezulkové bez jejího vědomí a kdo výzvu jako celek sepisoval?
Jak by soudný člověk mohl podepsat výzvu proti informacím, když v samotné výzvě není uvedena ani jedna konkrétní informace (citace, myšlenka, odkaz)?
Cožpak je z duchovního hlediska vhodné konat veřejnou dehonestační výzvu proti informacím a uvádět v ní na jednu stranu konkrétní jména, avšak bez konkrétních myšlenek (informací) jmenovaných?
Mohl takovou „výzvu“ zveřejnit opravdový pokračovatel filosofie Bytí?
Na závěr bych si dovolil citovat Ivanku Zezulkovou: „Tak ono mně už to začíná jako i u toho Tomáše tak trochu připadat, že už to je takový nějaký to sektářství nebo něco.“ (https://youtu.be/…U7g – 11min 50sec).
Odkaz a přepis textu „výzvy“:
Výzva církve SJZ začíná na 1h 2min viz. odkaz BIOVID TV (církve SJZ a webové stránky církve) https://www.biovidtv.cz/…9/).
Tady mám před sebou otevřenou výzvu na ochranu původního čistého zdroje filosofie Bytí a biotroniky. My nejbližší žáci Josefa Zezulky přinašeče duchovní nauky životní filosofie Bytí a biotroniky, kteří jsme nejblíže šli spolu s ním osudem, pomáhali mu a byli od něj po mnoho let učeni ve filosofii Bytí a její součástice biotronice, tímto za účelem pro naplnění vůle a odkazu Josefa Zezulky přinašeče z Prahy veřejně prohlašujeme.
Přinašeč duchovní nauky Josef Zezulka určil jako svého jediného nástupce a pokračovatele ve filosofii Bytí a v oboru duchovní léčby biotronice svého dlouholetého žáka sanátora společenství Josefa Zezulky Tomáše Pfeiffera, kterého k tomuto úkolu vyškolil a posvětil .Přinašeč Josef Zezulka stanovil, že sanátor Tomáš Pfeiffer bude pokračovat ve filosofii Bytí a biotronice, tyto vést veřejně šířit, ochraňovat a na konci svého života určí dalšího pokračovatele. Tak bylo, jest a bude, taková je vůle Božího přinašeče.
Jako žáci Josefa Zezulky vyjadřujeme sanátoru Tomáši Pfeifferovi plnou podporu, máme stále na paměti výslovné naléhavé přání Josefa Zezulky, abychom Tomášovi Pfeifferovi co nejvíce pomáhali. Důrazně se distancujeme od aktivit Alexandra Ždímal a Richarda Pochylého z Brna, kteří od přinašeče duchovní nauky Josefa Zezulky nikdy osobně učeni nebyli ani ho osobně naznali. Distancujeme se o jejich informací šířených ve veřejně dostupné počítačové síti, které se skutečnou vůlí a se skutečným odkazem Božího přinačeše nemají nic společného. Uvedené aktivity pana Ždímala a pana Pochylého jsou způsobilé vést k poškození duchovní nauky, k jejímu rozštěpení a tím k zamezení čistého předávání duchovní nauky budoucím generacím.
Veřejně vyzýváme pana Alexandra Ždímala a pana Richarda Pochylého, zanechte svých aktivit směřujících proti společenství Josefa Zezulky a proti sanátoru Tomáši Pfeifferovi. Zanechte svých aktivit a veřejného šíření informací směřujících ke zpochybňování a narušování jistoty o původním čistém zdroji filosofie Bytí a biotroniky. Původní čistý zdroj filosofie Bytí a biotroniky je reprezentován pouze prostřednictvím sanátora Tomáše Pfeiffera, kterého jediného Boží přinašeč Josef Zezulka určil jako svého nástupce a pokračovatele. Respektujte a čtěte vůli Božího přinašeče, nezbytné ochranné právní kroky byly podmínečně dočasně odloženy. Věříme, že na základě zveřejněné výzvy bude této vyhověno a uvedených aktivit bude ze strany Alexandra Ždímala a Richarda Pochylého zanecháno.
Žáci přinašeče Josefa Zezulky Edita Měšťáková, jak bylo viděno, moje jméno (Přibylová) a Ivanka (Zezulková).
Připojuji se k otevřené výzvě na ochranu původního čistého zdroje filosofie Bytí a biotroniky ze dne 30.3. Ten kdo bude mít zájem bude může podepsat jak na terase, venku u malého stolečku, v pokojích ve druhém patře nebo v rehabilitaci v přízemí.
Děkuji vám za všechno.
Pokračuje Tomáš Pfeiffer
Mnozí z vás se možná ptají proč taková razance. Ale ta odpověď neleží na naší straně, mé, nebo paní Doli nebo Ivanky, ale leží na tom co bylo publikováno, co bylo zveřejněno. Byly překročeny všechny meze slušného chování dokonce i právní meze, byla porušena právo na náboženskou svobodu, výroky které jsme slyšeli a které zněly jako tak, že jste ovce, že je to církev Tomáše Pfeiffera, dehonestující další výroky, zpochybňování mé vlastní role, nikdy bych takto nevystoupil, také jsem to nikdy za celé roky, jak víte, neudělal, není to moje parketa. Ale v jistém okamžiku zlomu je potřeba začít říkat věci tak jak jsou, protože jinak za vás mluví někdo jiný, šíří jiné informace a mnoho lidí jim potom podléhá..