CÍRKEV SJZ – sekta podvodníků a lhářů(?)

Církev SJZ – mlha lží

Tomáš Pfeiffer založil církev Společenství Josefa Zezulky (SJZ) více jak dvacet let po úmrtí Zezulky.

T. Pfeiffer a jeho věřící o sobě prohlašují, že jsou jedinými nástupci a pokračovateli Josefa Zezulky. Církevní sekta SJZ spojuje své jméno s Josefem Zezulkou na každém kroku i při každé příležitosti a ospravedlňuje jím mnohé iluze či dostředivost církve. Ve skutečnosti sekta SJZ svým konáním překrucuje a zamlžuje podstatu filosofie Bytí (myšlenky Josefa Zezulky i jeho misi). „Mlha lží“ sekty SJZ je prvořadě tvořena těmito skutečnostmi:

  • Církev SJZ se snaží vytvářet na veřejnosti lživý dojem o tom, že by Zezulka v Indii vedl své žáky k vysokým platbám za duchovní obřady (vyčištění karmy).
  • Sekta SJZ podvodně spojuje jméno Josefa Zezulky s prvořadou církevní vírou.
  • Sekta SJZ se snaží vytvořit lživou iluzi o tom, že by Zezulka vedl hledající ke zcela nekritickému nechávání se vést indickými kněžími, rozevírání se dostředivým entitám a deformacím nerovnovážných náboženství.
  • Tomáš Pfeiffer se podvodnou iluzí snaží vytvářet dojem, že má od Zezulky právo („pověření“) ke všemu co udělá.
  • Církevní sekta SJZ spojuje jméno Josefa Zezulky s iluzí Tomáše Pfeiffera, který o sobě veřejně prohlašuje, že je „duchovní mistr s tisíciletou zkušeností a ten kdo se mu postaví je černý jako bota“.
  • Sekta SJZ se snaží vytvářet podvodnou a lživou mlhu o tom, že by si Zezulka přál, aby se stal církevní modlou a aby se na něj věřící ladili v názvu církve.

 

Církevní sekta SJZ tak v prostoru vytváří „mlhu lží“, která se kvantově šíří dál a hlouběji do všech koutů Země. Věřící nechápou, že jsou to oni, kdo svým členstvím potencují tuto „mlhu lží“ a že za ni nesou plnou odpovědnost. Dnes jsme snad již ve všech odvětvích a lidském konání svědky toho, že lež je vydávaná za pravdu a pravda za lež. Tato mlha lží pohlcuje světlo a to dnes i doslova. „Globální prediktoři“ v posledních letech překryli jisté spektrum slunečního záření (ve víře, že tak snad zpomalí proces „oteplování planety“) a stejně tak sekta SJZ překryla jisté spektrum filosofie Bytí (kritické myšlení, rovnováhu, samostatnost, logiku..) církevní demagogií, prvořadou vírou v pověření (pověřeného), či indickými vlivy a deformacemi. Církev SJZ se postupně vykrystalizovala v jednu z nejtemnějších organizací současnosti.

Žijeme tedy ve velmi těžkých dobách, kdy tma pohlcuje světlo, lež pravdu a nemalou vinu za tento fakt nese právě sekta SJZ, lží zamlžili světlo poznání Josefa Zezulky (filosofii Bytí) a vrhli tak do temnoty nejen Českou zemi. I díky selhání této sekty dnes lež rozežírá vše, snad nikdy nebylo toliko lží a nepravd. Lež o „pandemii“, lež o „válce“, lež o „záchraně planety green Dealem“, lež o „demokracii“, lež o „svobodě“, lež o „desítkách pohlaví“. Žijeme v hustých a temných „mlhách lží“ a ty jsou hustší a hustší. Avšak ve lži se nedá žít donekonečna, jednou pohodlnost, povrchnost, smlouvání a dostředivost (podstata „mlhy lží“) musejí skončit, protože nakonec obstoupí i ty, kteří z ní na prvopočátku těžili či se jen z pohodlnosti přidali k „většině“.

A proto se lidstvo dříve či později musí vrátit k podstatě příchodu vědoucích a nalézt rovnováhu BYTÍ, vrátit se k hledání, mluvení i žití Pravdy. Nalézt a pochopit životní zákonitosti a sebe sama jakožto součást celku. Plně pochopit, že dělám li něco druhým, dělám to sobě – jsme Jednota.

………………………………………

 

Podstata filosofie BYTÍ a mise Josefa Zezulky

Josef Zezulka přinesl filosofii Bytí, ta pojednává o životních zákonitostech – životním faktu. Dává možnost pochopit do hloubky nejen sebe, ale i Život – nekonečnost – věčnost Podstaty. Josef Zezulka vždy důrazně žádal kritičnost, rovnováhu, hledání vědění, soudnost a abychom se naučili hodnotit i ty, co se vyvyšují či ze sebe dělají „duchovní mistry s tisíciletou zkušeností“. 

Vrátíme li se k církvi SJZ, která v názvu zneužívá jméno Josefa Zezulky, je nutné říci, že by Zezulka zcela jistě nikdy v Indii nevedl hledající k platbám za vyčištění karmy, prvořadé církevní víře, tupému následování „duchovních mistrů“, či že by snad své pokračovatele pověřil „ke všemu co učiní“. Zcela jistě by si nepřál, aby se stal modlou církve a aby se na něj věřící právě v názvu sekty ladili. Toto vše by bylo v přímém rozporu s jeho filosofií, myšlenkami a misí.

Nakonec myšlenky Josefa Zezulky vypovídají o všem a každý kdo nemá hlavu jen proto, aby mu nepršelo do krku, si může zdůvodnit sám, proč je sekta SJZ v naprostém rozporu s jeho myšlenkami a filosofii Bytí.

„Na duchovní cestě musíme mít sebekritiku a kritičnost vůbec. Musíme vědět, že všechno je tak, jak to je, a musíme počítat i s lidskou vlastností, kde jeden chce být zajímavý, jeden chce kořistit z něčeho, jeden chce být povýšen. To jsou lidské vlastnosti. Naučme se je hodnotit.“

„Koukejte kolik je na světě sekt ve všech náboženstvích. Ať je to křesťanství nebo indické. Co se v těch sektách v Indii děje? Jakým naivnostem se tam věří? Můžeme se potom divit, že velmi vyspělý člověk bude materialista?“

„Duchovní služba a léčení má být vždy zdarma“

„Víte, že jsem vám říkával: Mějte svoji kritičnost! Rozlišujte, uvažujte! Není všechno tak, jak se to lidstvu předkládá. Myslím to v těch duchovních věcech. Je tady hodně naivity, hodně překrouceného a není to vinou těch, kteří to přinesli. Je to vinou roznašečů a příjemců. Záleží na tom, aby se každý snažil mít soudnost.“


„Nikdy nevěřte a to ani mně. Vše kriticky promýšlejte, hledejte rovnováhu.“

 

„Máš-li to štěstí, že potkáš dobrého učitele, dbej jeho rad, ale vždy nejlepším vodítkem bude Tvoje meditace. To je základ i koruna veškerého duchovního snažení. Ta Ti pomůže vyvarovat se omylů, chybných nebo slabých nauk a nevědomých nebo málo vědomých lidí, kteří se ve své samolibosti vydávají za učitele“

 

„Ti, kteří jsou během života kolem něho (přinašeče) a kteří mají z jeho poučování dělat nauku, ti se také vždy neosvědčí. Obyčejně pak sklouznou zpět do dřívějších vlivů, kde se přece jen cítí pohodlněji.“
 
„Najdeme-li pak učení, o kterém víme, že je správné, pak je nejvýše nutné odpoutat se od starého a chybného, aby jeho vliv pěstovaný a zesílený lidstvem dlouhou dobu, nám přes naše podvědomí nezkresloval vědomí.“
 
„Jenomže když mu tuto schopnost (rozevření možnosti vnímat přímo pravdu Bytí napojením na přinašeče) předával, jistě ho upozornil, že je to možné jen tehdy, jestliže zůstane v jeho vlivové oblasti a oddělí a distancuje se od jiných směrů a jejich vlivů.“
 
„Já sám nemám rád víru, já mám rád vědění, víra je málo, věřit mohu čemukoliv, ale tím neobjevuji tu velkou životní zákonitost, nepoznávám to, jak to vlastně je.“
 

Josef Zezulka

A-Ž

Společenství Života