CÍRKEV SJZ – STÁDO POSLUŠNÝCH „VOJÁKŮ A OVCÍ“(?)

Posluchači a hledající dle filosofie bytí Josefa Zezulky měli více jak dvacet let na to, aby se stali samostatnými jedinci, kteří vždy dle svých možností a schopností hledají, mluví a žijí pravdu (rovnováhu). Tomáš Pfeiffer udržel vlivovou čistotu (a tím i napojení na vědomí přinašeče J. Zezulky) téměř dvacet let a posluchači a hledající tak mohli až do roku 2013 (částečně 2015) získávat poznání a myšlenky přímo ze zdroje (napojením T. Pfeiffera na vědomí přinašeče vědění). Hledající tak měli dost dlouhou dobu na to, aby se nenechali jen někým vést a stali se sami hybnou silou (nalezli vnitřní vedení a sami sebe).

Měli to být především členové společenství, kteří  v případě zákonitého a nevyhnutelného selhání pověřeného (T. Pfeiffera) nedovolí hlubší propad a nerovnováhu společenství (a udrží tak čistotu odkazu J. Zezulky pro další generace). Měli to být oni, kdo nikdy nedovolí založení deformované církve SJZ (Společenství Josefa Zezulky), která zcela v rozporu s přáním J. Zezulky dělá z jeho osoby církevní modlu a která jeho myšlenky zamlžuje do nerovnovážné církevní prvořadé víry a staletých deformací. Prvořadá církevní víra a staleté deformace z principu a prvoplánově popírají a překrucují jak myšlenky a podstatu filosofie bytí Josefa Zezulky (který víru neměl rád, ale vždy hledal vědění), tak i tvrzení a proklamace původního společenství DUB, které se vydávalo za nevázané na světské systémy a jiné deformované struktury. Měli to být členové, pokračovatelé a žáci J. Zezulky, kteří po fatálním selhání Tomáše Pfeiffera v Indii nedovolí, aby se myšlenky a nauka J. Zezulky zamlžila a provázala s deformovanými indickými vlivy a entitami. Měli to být oni, kdo nedovolí, aby se myšlenky J. Zezulky navázaly na deformované a staleté nerovnováhy této dostředivé indické kultury, která skrze podvědomí může manipulovat i vědomím hledajících a to i každému kdo se třeba i v budoucnosti stane členem církve SJZ.

Jak stádo „poslušných vojáků co nikdy neupozorní mistra na chybu v něčem zásadní“ plnili i chybný rozkaz a v Indii platili v součtu miliony za vyčištění karmy či jiné deformované obřady a duchovní službu i když znali varování J. Zezulky, že duchovní služba a pomoc mají být vždy zdarma. 

Členové, posluchači, žáci i příznivci filosofie Bytí J. Zezulky tak nesou plnou odpovědnost i vinu za fakt, že filosofie bytí J. Zezulky je dnes pokroucena i zamlžena indickými a církevními deformacemi odcházející dostředivé doby. Nově se rodící epocha Vodnáře nutně vyžaduje čisté a rovnovážné myšlenky přinašeče vědění. Avšak díky pochybení společenství je nyní nauka pro budoucí generace přestřena dostředivostí, slepou vírou a hlubokými a temnými vlivy indických kněží a za nimi stojícími nehmotnými entitami. Jen stěží se tak další generace budou dostávat k čistým a rovnovážným myšlenkám přinašeče vědění J. Zezulky. Každý, kdo by se stal věřícím církevní sekty SJZ na sebe automaticky a nevědomě naváže indické deformace (entity) a dostředivé církevní iluze a dogmata. Ovšem ti co mají krapet soudnosti a kritičnosti z principu do takové nerovnovážné církevní struktury, která je navíc provázaná indickými deformacemi, nikdy nevstoupí a obloukem se ji vyhnou.

Hlavní odpovědností i úkolem každého jednoho člena společenství (a to včetně žáků a nejbližších J. Zezulky) bylo a je předat vědění přinašeče v čistotě (rovnováze) dalším generacím. Avšak nelze předat rovnováhu ve vychýlené dostředivé církevní struktuře prvořadé víry natož navázáním se deformovaným indickým entitám a vlivům, kterým členové církve sedum let tak hluboce v Indii propadali. Mnozí dodnes nepochopili, že myšlenky i vědění J. Zezulky zde nemají prvořadě sloužit pro jejich vlastní prospěch, ale i pro prospěch dalším generacím a Životu jakožto celku. 

Členové, hledající, žáci i nejbližší J. Zezulky, kteří jsou členy či tichými příznivci církve SJZ tak nesou plnou odpovědnost za ohrožení vývoje a v důsledku i Života obecně. Vždyť už jen svým členstvím v církvi SJZ (nebo tichým přihlížením) podporují a oživují myšlenku a vytváří pro ostatní (veřejnost) iluzi, že by snad Josef Zezulka nazval duchovní společenství po sobě samém. Že by svoji filosofii vložil do církevní struktury (kde se prvořadě věří) a že by své žáky snad vedl do Indie a přiměl by je platit za obřady zaručující vyčištění karmy, přivolání hmotného blahobytu či domnělé „lásky“? Uvědomují si věřící církve SJZ, že již jen svým členstvím v církvi SJZ tento pokřivený a nepravdivý obraz o filosofii a podstatě mise Josefa Zezulky tvoří, posilují a zamlžují tak podstatu mise přinašeče pro budoucí generace? 

Odpovědnost za pokřivení a deformace nesou tak stejně i ti, co pro svoje pohodlí, chtění být léčen či jen zbabělost nenašli odvahu pověřeného upozornit a udělat co bylo v jejich silách a možnostech. Největší vinu vždy nese mlčící většina, která svým mlčením a zbabělostí nerovnováhu podporuje a v důsledku ji tak tvoří. A proto mlčící členové společenství nesou též největší odpovědnost – vinu – karmu. Každý člen církve SJZ by si měl uvědomit, že již jen svým členstvím podporuje a zesiluje staleté církevní deformace a indické vlivy, které na sebe společenství a organizace navázala. Dávají tak sílu nerovnováze a zamlžují čistotu odkazu a myšlenek J. Zezulky pro budoucí generace. Členové SJZ nesou hlavní odpovědnost za odklon a vychýlení nauky přinašeče vědění J. Zezulky.

Je více než na pováženou, že výsledkem více jak dvaceti let učení u T. Pfeiffera jsou věřící církevní sekty SJZ, kteří se domnívají, že mají být jak vojáci co plní i chybný příkaz a neupozorní mistra na chybu v ničem zásadním i kdyby měli pravdu. Dokonce se sami členové nejužšího týmu církve a dlouholetí žáci T. Pfeiffera domnívají, že mají být jak stádo ovcí…

„Tedy když si žák vybere svého učitele, měl by mu do určité míry důvěřovat, i když by někdy byly jeho pokyny chybné, podobně jako i voják plní rozkaz, i když může být nesprávný. Je tedy z duchovního pohledu velmi na pováženou upozornit učitele na chybu v něčem zásadním, i když by měl žák pravdu.“
„Princip udržení jednoty funguje i v mnoha jiných oblastech života, např. to stádo těch ovcí má svůj smysl, protože více chrání stádo před dravci… Jakmile se nějaká ovečka oddělí od stáda, je snadněji napadnutelná.“
(dlouholetý žák T. Pfeiffera a člen nejužšího vedení církve SJZ).

Církev SJZ se vykrystalizovala do čiré dostředivosti dle odcházející deformované epochy Býka. Je přesným opakem podstaty myšlenek a filosofie J. Zezulky. Opravdoví pokračovatelé nauky a poznání přinašeče budou vždy pravdu (rovnováhu) hledat, mluvit a žít (chránit), ale věřící církve SJZ jsou jako vojáci, co plní i chybný rozkaz a považují z duchovního hlediska na pováženou upozornit mistra na chybu v něčem zásadním i kdyby měli pravdu. Jsou extraktem dostředivosti a klidařství. Členové SJZ dostředivě a klidově upřednostňují vlastní prospěch, léčbu a vývoj na úkor celku a rovnováhy (pravdy). Není rozdílu mezi jinými církvemi a církví SJZ, snad až na myšlenky ze kterých údajně čerpá, ale naplňuje přesný opak, což je snad ještě horší. Ač hledající měli dlouhé roky díky napojení pověřeného myšlenky přímo z čistého zdroje, stejně vykrystalizovali a naplňovali své bytí dle dostředivé doby a deformovaného vlivu odcházející epochy Býka (s pod-vlivem Ryb). Jsou stromem, který nenese dobré ovoce a zákonitě bude osudem vhozen na oheň… tedy osudově nemá v nově se rodící epoše Vodnáře (která bude hledat vědění a odstředivost – já-vše) pokračování.

Na závěr si dovolím položit věřícím vojákům a ovcím církevní sekty T. Pfeiffera čtyři otázky včetně malé nápovědy (alternativních odpovědí):

OTÁZKY NA VĚŘÍCÍ CÍRKVE SJZ

1) Vážení věřící, opravdu se domníváte, že by Josef Zezulka nazval duchovní společenství po sobě samém a že by své vědění vložil do církevní struktury, kde se z principu i staletých deformací, vlivů a návyků prvořadě věří?
a) Josef Zezulka měl prvořadě rád víru a žádal, abychom mu nekriticky věřili, proto by svoji nauku vložil do deformované struktury církve a pojmenoval by duchovní společenství sám po sobě, protože cílem jeho mise bylo stát se na dalších dva tisíce let církevní modlou a odvádět tak hledající od Celku i samostatnosti.
b) Josef Zezulka by společenství po sobě nikdy nepojmenoval, protože mu nešlo o jeho osobu, ale o to, aby každý našel hluboké vědění (samostatnost a svobodu) ve svém nitru, které jediné nás může dovést k Jednotě, daleko od prvořadé víry a církevních deformací či nerovnovážné struktury.
c) Nepřemýšlel jsem o tom, protože je pohodlnější nechat se vést druhými a být součástí nekritického stáda církve SJZ.
 
2) Opravdu věříte, že by Josef Zezulka své žáky vedl do Indie, kde by je mimo jiné přiměl platit nemalé finanční sumy za deformované obřady zaručující „vyčištění karmy či přivolání blahobytu a lásky“?
a) Josef Zezulka by stejně jako T. Pfeiffer vedl své následovníky k placení za vyčištění karmy a rozevírání se indickým deformacím, protože placením za vyčištění karmy a propadáním nerovnováze a deformacím starobylých kultur šíříme rovnováhu a ctíme původní čistý zdroj. 
b) Josef Zezulka vždy důrazně upozorňoval, aby duchovní služba a pomoc byla zdarma a na nutnost oddělit se a distancovat od jiných směrů a vlivů, aby nám skrze podvědomí nedeformovali vědomí, proto by hledající do Indie jistě nikdy nevedl, neplatil by za vyčištění karmy a nerozevíral by se deformacím a nerovnováhy náboženství, které již dávno ztratilo původní rovnováhu a čistotu zdroje.
c) Nepřemýšlel jsem o tom, protože je pohodlnější nechat se vést druhými a být součástí nekritického stáda co jako vojáci plní i chybný rozkaz a neupozorní mistra na chybu v něčem zásadním i kdyby měli pravdu.
 
3) Je v církvi SJZ snad někdo, kdo věří tomu, že by Zezulka vedl hledající k rozevírání se, následování a pokračování v církevních či indických deformacích i vlivech (strukturách) a pojmenoval toto šílenství šířením rovnováhy a ctěním starobylého vědění či původních kultur?
a) V církvi SJZ všichni věří (jinak by nebyli členové církve), že by Josef Zezulka vložil svoji nauku a filosofii hledající rovnováhu do nerovnovážné struktury církve, platil by za vyčištění karmy, vedl by hledající k nekritickému rozevírání se deformovaným naukám a vše by pojmenoval jako „ctění starobylých kultur a šíření rovnováhy“
b) V církvi SJZ věřící bezmezně uvěřili, že placením za vyčištění karmy a rozevíráním se deformací ctíme starobylé kultury a šíříme rovnováhu a protože při šíření „dobra“ mnozí utratili všechny svoje úspory a cítili se konečně povýšeně, nikdy si z principu nepřiznají, že propadli sebe-iluzi a svým konáním zcela zásadně pochybili a zamlžili i ohrozili čistotu nauky pro další generace. 
c) Nepřemýšlel jsem o tom, protože je pohodlnější nechat se vést druhými a být součástí stáda „vojáků a ovcí“ co plní i chybný rozkaz a nikdy neupozorní mistra na chybu v něčem zásadním.
 
4) Uvědomujete si, že každý z vás svým členstvím v sektě SJZ podporujete církevní deformace, indické nerovnovážné entity i vlivy (které na sebe sekta navázala) a deformujete, zamlžujete i znemožňujete tak čisté předání Zezulkovi filosofie dalším generacím? 
a) Nepřemýšlel jsem o tom, protože je pohodlnější nechat se vést druhými a být součástí stáda vojáků a ovcí co nemusí samostatně a kriticky myslet.
b) Nepřemýšlel jsem o tom, protože je pohodlnější nechat se vést druhými a být součástí stáda ovcí a vojáků co plní i chybný rozkaz.
c) Nepřemýšlel jsem o tom, protože je pohodlnější nechat se vést druhými a být součástí tupého a nekritického stáda, které vede „pověřený“ pasáček co o sobě prohlašuje, že je mistr s tisíciletou zkušeností a každý kdo by kriticky smýšlel o jeho slovech a činech je dle jeho slov černý jako bota bez známky duchovního světla.
 

„Na duchovní cestě musíme mít sebekritiku a kritičnost vůbec. Musíme vědět, že všechno je tak, jak to je, a musíme počítat i s lidskou vlastností, kde jeden chce být zajímavý, jeden chce kořistit z něčeho, jeden chce být povýšen.

To jsou lidské vlastnosti. Naučme se je hodnotit“ 

JOSEF ZEZULKA

Na základě shora uvedeného doporučení J. Zezulky se pokusím o závěrečné hodnocení:

Je zcela jisté, že by J. Zezulka nikdy, ale opravdu nikdy nepojmenoval duchovní společenství po sobě samém (natož církev Společenství Josefa Zezulky).
Je ještě více jisté, že by své myšlenky a filosofii, která hledá a vyžaduje rovnováhu nikdy, ale opravdu nikdy nevložil do vychýlené struktury, která je prvořadě o víře a navíc je zamlžena stovkami let deformací a nerovnováhy (tak jako církve).
A je zcela nepředstavitelné a snad jen velmi nevědomý či duchovně slepý člověk by se mohl domnívat, že by Josef Zezulka své žáky vedl do Indie, kde by je přiměl rozevírat se deformacím či platit za vyčištění karmy v iluzi, že tak šíří rovnováhu a poznání životních zákonitostí nebo snad ctí původní rovnovážné nauky a zdroj (jejímž nositeli stávající náboženství ani kněží již dávno nejsou).
Na základě shora uvedeného si dovolím tvrdit, že členové církve SJZ už jen svým členstvím (i konáním) vědomě zamlžují a deformují myšlenky a odkaz J. Zezulky pro budoucí generace a nesou veškerou odpovědnost a vinu za svoje selhání, které vede k zásadnímu ohrožení rovnováhy a vývoje jakožto Celku.

A-Ž Společenství Života

KOMPLETNÍ INFORMACE A SOUVISLOSLOSTI – ZDE