Duchovní gen církve SJZ(?)

Každá organizace má svůj „gen“. Myšlenku, která je podstatou nejen hmotnou či formální, ale především energetickou (vlivovou). „Gen“ organizace následně ovlivňuje všechny, kteří se stanou členy organizace nebo i ty, kteří se s organizací či členy dostávají do interakce a vazeb. Gen organizace značně určuje i osudové děje a nakonec vše co bude organizaci potkávat a tvořit.

Duchovní gen se tvoří jak vědomě (cílenou myšlenkou a záměrem), tak nevědomě, kdy organizaci formují i boční vlivy a události při (nebo před) jejím založením.

 

Duchovní gen církve SJZ

Duchovní gen církve Společenství Josefa Zezulky (SJZ) dle mého názoru a zkušenosti tvoří tři základní faktory a skutečnosti.

1) Prvním a zcela nezpochybnitelným faktorem je samotný rámec církve a její struktura. Církve jako takové jsou produktem odcházející epochy Býka s pod-vlivem Ryb. „Genem“ této epochy (i církevní struktury) je víra a víra obecně. Církve jako takové tvoří jisté „programy a zvyky“. Použijeme-li pak strukturu církve, logicky nás tyto programy a zvyky (způsoby myšlení, návyky, zlozvyky) pěstované a zesílené lidstvem po staletí budou ovlivňovat a strhávat i k deformacím, které se vytvořily a které si lidé navykli. Vložit filosofii bytí, která je o zákonitostech a vědě (hlubokém vědění pramenícím z rovnováhy citu a rozumu), do struktury prvořadé víry je z principu poněkud protisměrné a nelogické. Navíc pojmenovat takovou deformovanou strukturu a organizaci po přinašeči, který přinesl vědění a rovnováhu je spíše špatný vtip.

Vždyť podstatou mise přinašečů je „filosofie bytí“ a ta je o zákonitostech a vědě (souhrnně vědní) a nikoli o prvořadé víře či věrouce. Jako taková, se filosofie bytí nemůže vztahovat k vlastní osobě přinašeče (a to ani v názvu organizace), natož k pověření či pověřenému.

2) Velkou část „genu“ této církve tvoří i samotný způsob založení, který byl ukázkou čisté manipulace, zneužití darů a času dobrovolníků. Církev vznikla tak, že se z původního společenství DUB (1993), které bylo dlouhé roky a vždy proklamováno jen jako svobodné a na lidské struktury nevázané společenství, manipulativně přetransformovalo v církev SJZ (2014).

Stalo se to tak, že vedení společenství jednoho dne pod zástěrkou „náhlé nutnosti“ doneslo podpisové formuláře pro založení církve. Nebylo žádné vysvětlení, žádná diskuse a kdo se ptal byl hrubě odmítnut a nebo rovnou vyhozen. Ti co podepsali formuláře pro založení církve SJZ absolutně nevěděli co ve skutečnosti podepisují a jen jak stádo plnili „rozkazy“ pověřeného T. Pfeiffera. Mezi členy se jen „šuškalo“, že je snad takto nutné „ochránit“ biotronickou léčbu. Ve skutečnosti, jak jsem se pak následně dozvěděl od T. Pfeiffera, byl záměr založit církev již deset let před samotným založením (tedy cca od roku 2004). Ovšem domnívám se, že vedení moc dobře vědělo, že mnozí odejdou a nebudou s touto transformací na církev souhlasit a tak se čekalo na vhodný alibistický důvod, což byl právě čas, kdy údajně hrozila perzekuce léčitelů. Nicméně následně se tato perzekuce nepotvrdila a byl to spíše jen „šum“. Církev SJZ tedy vznikla z původního společenství DUB a zcela bezskrupulózně zneužila prostředky tohoto sdružení pro svoje účely. Mnohaletá práce i finanční podpora mnohých členů DUB byla automaticky použita pro církev SJZ a to často i proti vůli samotných dárců a podporovatelů původního společenství DUB. Vědomě zneužít deset let energie a darů těch, kteří se založením církve SJZ nesouhlasili považuji za hrubnou manipulaci a nemorálnost. Nikdo nemá právo vědomě zneužívat energii a svobodu druhých. Tomáš Pfeiffer měl o svém záměru informovat předem (tedy deset let před založením církve SJZ) a těm co by nesouhlasili s transformací na církev měl vrátit jejich dary, pokud by to žádali. Dary a energie byly určeny DUB a byly plně provázány s myšlenkou, že je DUB nevázaná na jekékoli světské struktury a systémy (tedy i církev).

Tato čirá a vědomá manipulace, kdy vedení vědělo již deset let, že bude vznikat církev a též vědělo, že s tím mnozí nebudou souhlasit a nikdy by nedarovali svůj čas a ni finanční prostředky, je podstatou genu církve SJZ. Stejně tak i „poslušnost“ věřících SJZ, kteří podepíší cokoli co jim je podstrčeno a jako stádo nekriticky a vždy následují svého „pověřeného“. Jistě není náhoda, že vznik této církve připadá na jedno z nejtemnějších období v roce (19.12.), kdy mimo jiné zemřel J. Zezulka (13.12.). Tato církev, která poněkud drze zneužila v názvu jméno Josefa Zezulky, je obrazem a krystalizací lidské nerovnováhy a hlouposti vedoucí k hrubému pokroucení podstaty odkazu (filosofie Bytí) přinašeče vědění J. Zezulky. Tomáš Pfeiffer i jeho slepí věřící jdou proti samotné podstatě filosofie bytí, která vždy vyžaduje rovnováhu citu a rozumu a vede hledající k poznání (vědění).

3) Ovšem snad ještě hlubším a negativnějším „genem“ církve SJZ je silná duchovní a energetická vazba na indické vlivy a entity. Tato vazba vznikala přesně v době, kdy byla církev SJZ zakládaná. Žádost a schválení církve SJZ proběhlo v roce 2014 a první výlety do Indie byly od roku 2013. Tyto návštěvy Indie trvaly sedm let, vždy téměř na měsíc, a zúčastnilo se jich stovky členů církve a samozřejmě snad úplně všichni z nejužšího týmu vedení církve. Za dobu sedmi let tak v Indii členové církve navštívili stovky míst, absolvovali stovky placených obřadů (pují) a logicky na sebe navázali stovky energetických vlivů a vazeb. Nejsmutnější je, že členové církve mnohdy ani netušili kam jdou a jaké vlivy je budou ovlivňovat, protože je dle vlastního uvážení vedl místní kněz.

Míra naivity a hloubka rozevření se těmto tisíciletým indickým vlivům a entitám byla fatální a zcela bezhraniční (nekritická). Mnozí po návratu z Indie jakoby bloudili a v církvi se řešilo i to, jaké sárí mají v ČR nosit atd. Pro pochopení hloubky problému může sloužit i fakt, že Tomáš Pfeiffer při jedné s indických pují (obřadu) málem přišel o život a na celý týden ztratil vědomí. Ještě dlouhé měsíce následně ani nemohl léčit. Za ty dlouhé roky, stovky obřadů a v součtu milionů utracených korun třeba i za „vyčištění karmy“, tak církev SJZ na sebe navázala hluboké indické vazby, deformace a s tím spojené i nehmotné entity. Pokud bychom byli jasnovidní, mohli bychom i dnes vidět energetické provazce, které jak členy církve, tak samotnou církev SJZ, propojují s Indií (kněžími, chrámy a nehmotnými entitami). 

Vazba na indické vlivy, entity a náboženství tvoří „duchovní gen“ církve SJZ, který je hluboko vepsán do těch nejhlubších základů církve. Každý v SJZ, a to i v budoucnu, je tak s těmito indickými energetickými provazci navázán a hluboce spjat. Tyto vazby a silné energetické víry a uskupení však nezůstávají jen na členech církve, ale mají potenciál se rozšiřovat i na blízké členů a všechny, kteří mají jakoukoli vazbu s církví SJZ (třeba i ti co se jen nechávají léčit). Tento fakt vedl až k dnešním výsledkům a důsledkům, které jsou fatální. Národ přinašeče selhává a „indická mlha“ se šíří po celé ČR a to stále dále a hlouběji. Z ČR se stává jedno z míst s nejtěžšími vlivy. Světlo poznání přinašeče vědění se zakaluje indickými deformacemi, entitami a vlivy.

Indie je dnes nejhlubší a nejtemnější krystalizací odcházející dostředivé doby a tím pádem i těch největších deformací a temných vlivů. Je vrcholem pyramidálního systému braní a dávání, kde kněží pro svoje kejkle (vyčištění karmy, zajištění lásky a blahobytu atd.) využívají vitální síly (energii) všech, kteří se jim rozevřeli. Za tisíce let se na tento „egregor“ nabalilo mnoho nehmotných a velmi deformovaných entit, které skrze podvědomí umějí deformovat i vědomí.

Najdeme-li pak učení, o kterém víme, že je správné, pak je nejvýše nutné odpoutat se od starého a chybného, aby jeho vliv pěstovaný a zesílený lidstvem dlouhou dobu, nám přes naše podvědomí nezkresloval vědomí.“

Josef Zezulka 

Zezulka o Indii hovoří jasně a to třeba tak, že „Největší karmu mají Indové.“ (nerovnováhu).

„Koukejte kolik je na světě sekt ve všech náboženstvích. Ať je to křesťanství nebo indické. Co se v těch sektách v Indii děje? Jakým naivnostem se tam věří? Můžeme se potom divit, že velmi vyspělý člověk bude materialista?“

Josef Zezulka 

Církev SJZ je díky svému genu, který tvoří jak deformace církevní, ale především indické, zcela nereformovatelná. Tyto deformace (vlivy a entity) odcházející dostředivé doby, které na sebe církev navázala, jsou hluboce a neoddělitelně zaryty v samotných základech církve a v důsledku ji tvoří. I když by se člověk snažil, neexistuje efektivní řešení, které by tyto základy a gen církve SJZ mohlo vyčistit. Vždyť i jen samotní členové by museli, pokud by si indické deformace a vlivy uvědomili, dlouhé roky tyto vlivy čistit a těchto vazeb se zbavovat. Indické vazby a vlivy (entity) nejsou jen nějakým povrchním energetickým „vánkem“, ale je to temný a hluboký oceán, který svoji silou a rozsahem hluboce přesahuje hranice našeho hmotného světa.

„Minuli jsme právě dobu dostředivou a jdeme do odstředivé. Lidé podléhali tomu vlivu, po šest tisíc let. I jejich myšlení bylo dostředivé. I velké nauky se obracely dostředivě k člověku. Snažily se o změnu člověka, jakožto jednotky, bez ohledu na celek.“ 

Josef Zezulka
 

A tak se ptám členů SJZ, uvědomujete si, že jste na sebe a na církev navázali tisícileté deformace a entity, které mohou skrze vaše podvědomí deformovat i vaše vědomí?

Domysleli jste vůbec co vše si z Indii můžete přivést a jaké, vaše zcela nekritické otevírání se tamním deformacím, může mít následky a důsledky?

Uvědomujete si, že jste tyto deformované indické vlivy provázali s naukou Josefa Zezulky a došlo obrazně řečeno k míchání staré kaše s novou?

Jak se chcete těchto deformovaných vlivů zbavit, aby nedeformovaly i další členy a všechny co přijdou (a to i v budoucnosti) s církví SJZ do jakkoli styku?

Duchovním genem církve SJZ jsou indické vlivy a církevní struktura a manipulace. V duchovním nastavení a energetické mřížce církve (souhrnně genu) se propojily staleté církevní deformace prvořadé víry (následování mistrů, pasivita, manipulace, nekritičnost a iluze) s tisíciletou indickou nerovnováhou pyramidálního systému „braní a dávání“ (obřadně rituálního náboženství, které ztratilo poznání zákonitostí bytí zaměřeného dostředivě na jedince bez ohledu na celek). Tyto dva systémy a jejich deformace jsou zároveň i stěžejní podstatou nerovnováhy právě odcházející dostředivé epochy. Jsou doslova čirou krystalizací lidského smlouvání a pokroucení myšlenek přinašečů vědění.

Hloubka deformací a vazeb církve SJZ mne vedla k jedinému logickému (reálnému) závěru a řešení. Tím je založení jiné organizace, která by v čistotě a bez těchto nepěkných a temných vazeb na Indii a církevní deformace mohla šířit a rozvíjet filosofii bytí (rovnováhu myšlení a citu). Snad i členové církve SJZ jednou pochopí nerovnováhu církevní struktury a indického rituálně magického náboženství a snad najdou sílu i podporu, aby se navrátili k filosofii bytí a čistým vlivům (rovnováze). 

 

Schizma.. kam to vše nevyhnutelně spěje(?)

Další osud lidstva v souvislosti s naukou a misí přinašeče vědění J. Zezulky je poměrně snadno předvídatelný. Tomáš udržel vlivovou čistotu a napojení na vědomí přinašeče dlouhých dvacet let (cca do roku 2013-15). Posluchači původního společenství DUB (církev SJZ byla založena až v roce 2014) tak měli možnost získávat znalosti zákonitostí bytí přímo ze zdroje. Tomáš jako prostředník po tuto dobu čistě předával znalosti zákonitostí bytí skrze napojení na vědomí J. Zezulky. Členové DUB do roku 2014 mohli (a měli) duchovně vyspívat a být těmi, kdo až přijde zkouška v podobě selhání pověřeného a ten ztratí čistotu napojení (nebyla otázka jestli, ale kdy), tak to budou oni, kdo nedovolí hlubší propad společenství a udrží rovnováhu i směr nauky přinašeče. Avšak členové DUB selhali a jen hrstka se oddělila od nerovnováhy nově vznikající církevní sekty SJZ a následných mnohaletých „indických duchovních orgií“. Mnozí se zcela nekriticky, jako „vojáci co plní i chybný rozkaz“, nechali vést padlým pověřeným a například bez jakékoli znalosti podepsali podstrčený dokument pro založení církve či se jak stádo nechali zavést k placení za indické deformované obřady, vlivy a entity.

„Koukejte kolik je na světě sekt ve všech náboženstvích. Ať je to křesťanství nebo indické. Co se v těch sektách v Indii děje? Jakým naivnostem se tam věří? Můžeme se potom divit, že velmi vyspělý člověk bude materialista?“

Josef Zezulka

Nauka se rozštěpila a vznikly dva směry.

Na jedné straně je zde nerovnovážná církev SJZ, která navázala na odcházející epochu Ryb a církevní strukturu, zvyky, dogmata a staleté myšlenkové „církevní programy“, které mnozí mají hluboko ve svých karmických deformacích a nevědomí. V této církevní struktuře SJZ budou další „pověření“ stejně jako dnešní papežové věřit ve svoji neomylnost a to i přes fakt, že Tomáš čistotu napojení na vědomí ztratil a nemá tak svým nástupcům co předat. Navíc je církev SJZ hluboko ve svém duchovním genu provázaná s indickými vlivy a entitami. Jistě i další pokračovatelé Tomáše a stávajících členů sekty SJZ budou po vzoru svých předchůdců jezdit do indie „šířit a ctít původní nauky“, kde se stejně nekriticky a fanaticky otevřou tamním kněžím a deformacím, čímž se vazby na indické entity a vlivy budou stále více prohlubovat. I proto se může snadno stát, že právě tyto indické deformované entity mohou i nadále skrze podvědomí deformovat i vědomí členů SJZ a ti si svoji nerovnováhu a odklon neuvědomí. Církev SJZ se velmi brzo stane karikaturou sebe sama, což ovšem mnohým bude vyhovovat, stejně tak jako mnohým vyhovuje slavit úkladnou vraždu Ježíše a ještě si ji převrátit ve snětí vlastních hříchů. Lidé jsou ve své nerovnováze a zrůdnosti (sebedestrukci) opravdu velmi vynalézaví a vytrvalí, vždyť této iluzi vydržrli věřit poslední dva tisíce let.

„Najdeme-li pak učení, o kterém víme, že je správné, pak je nejvýše nutné odpoutat se od starého a chybného, aby jeho vliv pěstovaný a zesílený lidstvem dlouhou dobu, nám přes naše podvědomí nezkresloval vědomí.“

Josef Zezulka 

 Na druhé straně zde budou ti, kteří si uvědomí hloubku filosofie bytí a kteří jsou již vyspělejší a mají tak svoji kritičnost. Takový soudný jedinec nikdy nebude členem deformované a indickými vlivy a entitami provázané církve SJZ a půjde z principu mimo tuto sektu. S příchodem epochy Vodnáře lidé budou více hledat vědecké poznání ducha i Života obecně a filosofie bytí se stane nosnou kostrou poznávání. Mnozí pochopí, že právě znalost životních zákonitostí (FILOSOFIE BYTÍ) byla a je podstatou mise přinašečů a že vše ostatní je sekundární. Z původních nauk a náboženství tak mnozí pochopí a oddělí nosný základ, který vždy tvořila „FILOSOFIE BYTÍ“ přinašečů vědění a vše ostatní si zdeformovali či překroutili lidé v nesčetných variacích „náboženství a víry“. Ovšem i v nové epoše Vodnáře je jisté riziko, že odstředivý a vzdušný (mentální) vliv Vodnáře povede hledající až moc k technice a poznání, které nebude vyrovnáváno hlubokým prožitkem a rozvojem vnitřní bytosti a hlubokého vědomí (tzn. nitra, které je podstatou opozičního znamení Lva). Vždy musíme dbát na to, že základem FILSOFIE BYTÍ je rovnováha citu a rozumu.

Ideálem by jistě bylo, aby s novou epochou Vodnáře došlo k sjednocení a aby pokračovatelé přinašeče našli rovnováhu a Jednotu. Ovšem vzhledem k fanatičnosti věřících SJZ a naprosto slepé víře v neomylnost pověřeného a pověření se obávám, že k pochopení odklonu a sjednocení v podobě zrušení nerovnovážné a indickými vlivy provázané církev SJZ jen tak hned nedojde. Jsme zatím přece jen krůček od nejtemnější dostředivé doby s pod-vlivem Ryb a lidé tak stále inklinují k indickým dostředivým deformacím, slepé církevní víře a nechávání se táhnout druhými na místo kritičnosti a samostatnosti (hledání pravdy-rovnováhy).

Ale ať už vše dopadne jakkoli, vždy platí, že jsme každý odpovědný sám za sebe a že podstata hledání rovnováhy (pravdy) vždy byla, je a bude taková, že nikdy nikomu nelze věřit, vše je nutné kriticky promýšlet a jen skrze vlastní poznávání zákonitostí a hluboký prožitek lze nacházet rovnováhu.

Na konci se všichni setkáme na začátku.

Společenství Života

A-Ž

VÍCE O FILOSOFII BYTÍ ZDE- FILOSOFIE BYTÍ od A-Ž – Společenství života